Μια ευχάριστη όσο και δημιουργική δραστηριότητα κάναμε στο Β2 και έχει σχέση με την προπαίδεια. Σκοπεύουμε να την επαναλάβουμε αφού πρώτα ολοκληρώσουμε την εκμάθησή της.
Στόχοι:
οι αγοραστές πηγαίνουν στο κατάστημα με ένα χαρτάκι στο χέρι τους που έχει την παραγγελία, π.χ
1Χ4=
3Χ5=
2Χ8=
που σημαίνει ότι θα αγοράσει 1 παιχνίδι που κοστίζει 4 ευρώ, 3 παιχνίδια των 5 ευρώ και 2 παιχνίδια των 8 ευρώ.
Μόλις φτάνουν στο κατάστημα δίνουν την παραγγελία στον πωλητή και αυτός συμπληρώνει το αποτέλεσμα, δηλαδή το γινόμενο.
Ο αγοραστής πληρώνει (ότι λέει το γινόμενο) και ο ταμίας δίνει ρέστα. Στην επόμενη συναλλαγή οι ρόλοι εναλλάσσονται.
Στόχοι:
- Να ελέγξουν τα παιδιά τις γνώσεις τους στην προπαίδεια με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.
- Να εξασκηθούν στο να δίνουν και να παίρνουν ρέστα.
- Να κατανοήσουν τη σύνδεση των Μαθηματικών με τη ζωή τους.
- Τα παιδιά φέρνουν παιχνίδια από το σπίτι τους για να "πουληθούν" στο κατάστημα. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και κατασκευές ή βιβλία που υπάρχουν στην τάξη.
- Γράφουν σε χαρτάκια τις τιμές των προϊόντων που θα "πουλήσουν". Οι τιμές είναι 2, 4, 5, 8, και 10 ευρώ γιατί έχουν μάθει ως τώρα την προπαίδεια αυτών των αριθμών.
- Κάθε κατάστημα θα έχει τον "πωλητή" και τον "ταμία" του.
- Βάζουν τα παιχνίδια σε ομάδες ανάλογα με την τιμή τους.
- Οι "πωλητές" και "ταμίες" αλλάζουν και γίνονται "αγοραστές".
οι αγοραστές πηγαίνουν στο κατάστημα με ένα χαρτάκι στο χέρι τους που έχει την παραγγελία, π.χ
1Χ4=
3Χ5=
2Χ8=
που σημαίνει ότι θα αγοράσει 1 παιχνίδι που κοστίζει 4 ευρώ, 3 παιχνίδια των 5 ευρώ και 2 παιχνίδια των 8 ευρώ.
Μόλις φτάνουν στο κατάστημα δίνουν την παραγγελία στον πωλητή και αυτός συμπληρώνει το αποτέλεσμα, δηλαδή το γινόμενο.
Ο αγοραστής πληρώνει (ότι λέει το γινόμενο) και ο ταμίας δίνει ρέστα. Στην επόμενη συναλλαγή οι ρόλοι εναλλάσσονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου