Η Ε' τάξη του σχολείου μας την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου πήγε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Συκεών για να συμμετάσχει στο πρόγραμμα ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ. Το πρόγραμμα διοργανώνεται από το Δήμο Νεάπολης Συκεών σε συνεργασία με την κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση Eco Greece.
Τα παιδιά είχαν φέρει μαζί τους συσκευασίες χυμών Τετραπάκ, τις οποίες και ανακύκλωσαν με τη βοήθεια των μελών της Eco Greece. Ο στόχος του εργαστηρίου ήταν να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τα οφέλη της ανακύκλωσης συσκευασιών και να αξιοποιήσουν τη γνώση αυτή ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες στην προστασία του περιβάλλοντος.
Βιωματική ανακύκλωση σημαίνει ανακυκλώνω με τα ίδια μου τα χέρια. Το εργαστήρι ανακύκλωσης είχε τα ακόλουθα στάδια:
1 Τα παιδιά έβαλαν τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες στον ειδικό κάδο. Εκεί οι συσκευασίες κόπηκαν σε μικρά κομμάτια.
2 Τα παιδιά έκοψαν με ψαλίδι τα κομμένα χαρτιά των συσκευασιών σε μικρότερα κομμάτια.
3 Τα μικρά κομμάτια χαρτιού τα τοποθέτησαν στο μπλέντερ. Έβαλαν γάντια και ετοιμάστηκαν για το επόμενο στάδιο.
4 Έβγαλαν τον πολτό χαρτιού από το μπλέντερ. Τα παιδιά παρατήρησαν ότι τα μικρά κομμάτια αλουμινίου δεν είχαν πολτοποιηθεί. Ο διαχωρισμός τους από το χαρτί ήταν εμφανής.
5 Έβαλαν τον πολτό πάνω σε σήτες και τον άπλωσαν ομοιόμορφα με τα χέρια τους. Το ανακυκλωμένο χαρτί θα είναι πια έτοιμο μετά από αρκετές ώρες.
Τα παιδιά είχαν φέρει μαζί τους συσκευασίες χυμών Τετραπάκ, τις οποίες και ανακύκλωσαν με τη βοήθεια των μελών της Eco Greece. Ο στόχος του εργαστηρίου ήταν να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τα οφέλη της ανακύκλωσης συσκευασιών και να αξιοποιήσουν τη γνώση αυτή ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες στην προστασία του περιβάλλοντος.
Βιωματική ανακύκλωση σημαίνει ανακυκλώνω με τα ίδια μου τα χέρια. Το εργαστήρι ανακύκλωσης είχε τα ακόλουθα στάδια:
1 Τα παιδιά έβαλαν τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες στον ειδικό κάδο. Εκεί οι συσκευασίες κόπηκαν σε μικρά κομμάτια.
2 Τα παιδιά έκοψαν με ψαλίδι τα κομμένα χαρτιά των συσκευασιών σε μικρότερα κομμάτια.
3 Τα μικρά κομμάτια χαρτιού τα τοποθέτησαν στο μπλέντερ. Έβαλαν γάντια και ετοιμάστηκαν για το επόμενο στάδιο.
4 Έβγαλαν τον πολτό χαρτιού από το μπλέντερ. Τα παιδιά παρατήρησαν ότι τα μικρά κομμάτια αλουμινίου δεν είχαν πολτοποιηθεί. Ο διαχωρισμός τους από το χαρτί ήταν εμφανής.
5 Έβαλαν τον πολτό πάνω σε σήτες και τον άπλωσαν ομοιόμορφα με τα χέρια τους. Το ανακυκλωμένο χαρτί θα είναι πια έτοιμο μετά από αρκετές ώρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου