Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και του θεματικού κύκλου «Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία» οι μαθητές/-τριες του Γ2 κατάφεραν να καλλιεργήσουν την ψηφιακή κριτική τους σκέψη όσον αφορά στις καταναλωτικές ανάγκες και συνήθειες μέσα από δραστηριότητες που σχετίζονταν με τις διαφημίσεις και να διακρίνουν τις ανάγκες από τις επιθυμίες τους. Επιπλέον, έμαθαν να εντοπίζουν τις έμμεσες διαφημίσεις, να αναζητούν ένα προϊόν σε διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα προκειμένου να καταλήγουν στην πιο συμφέρουσα αγορά και να εντοπίζουν τα χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου που τον καθιστά ασφαλή. Συμμετείχαν με πολλή διάθεση και δημιούργησαν πρωτότυπες διαφημίσεις με δικά τους προϊόντα.
Υπεύθυνη Δασκάλα
Δημοπούλου Γεωργία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου