Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ ΣΤΟ Β2

Η δρατηριότητα πραγματοποιήθηκε στο μάθημα της Γλώσσας και επεκτάθηκε στα Εικαστικά.
Στόχοι:
  • Η κατανόηση της χρήσης των επιθέτων, συνώνυμων και αντιθέτων στο γραπτό και προφορικό λόγο.
  • Γνωριμία των παιδιών με το λεξικό της Α-Β-Γ Δημοτικού και εξάσκηση στη χρήση του.
  • Παραγωγή γραπτού λόγου με τη βοήθεια του λεξικού.
  • Εικαστική αναπαράσταση της ιστορίας που δημιούργησαν τα παιδιά.

Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: Γλώσσα-Εικαστικά
Τάξη: Β
Διάρκεια: 3 ώρες

 Διεξαγωγή της δραστηριότητας

     Οι μαθητές είναι χωρισμένοι σε ομάδες των 2 παιδιών.  Ζητείται από τα παιδιά να βρουν στο λεξικό 5 ζευγάρια συνωνύμων και αντιθέτων επιθέτων. Στη συνέχεια, ζητάμε να ψάξουν στο λεξικό  μερικά κατάλληλα ουσιαστικά για να συνοδεύσουν  τα επίθετα που βρήκαν. 



     Αφού έχουν τελειώσει αυτή τη φάση, προχωρούν στη δημιουργία ιστορίας με τις λέξεις που έχουν βρει σε ένα φύλλο Α3. Στην τρίτη φάση-στο ίδιο φύλλο Α3-εικονογραφούν ολόκληρη ή μέρος της ιστορίας που δημιούργησαν.
















Δεν υπάρχουν σχόλια: